Subject: Veemajanduskava alusuuringu koormuse analüüsi
From: "Andra Toom" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Kaire Toomingas" <[email-masked]>, "Timo Torp" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 14:03:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Keskkonnaagentuur on alustanud 2028-2033 aasta veemajanduskavade alusuuringu 
pinnavee koormuse analüüsiga ning seoses sellega palume infot järgmiste 
koormus andmete osas:

- Supluskohad ja veekvaliteet

Meile on oluline, et andmetes sisalduksid: kaardikiht (shp), külastajate arv 
aasta lõikes ning, et andmed oleks 2022 aasta seisuga.

Tervitades

Andra Toom

Peaspetsialist (veemajanduskava)| Keskkonnakasutuse osakond

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Keskkonnaagentuur

Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn

6660901| www.keskkonnaagentuur.ee  |  <https://www.ilmateenistus.ee/> 
www.ilmateenistus.ee

 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur> 
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur> 
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

 <https://keskkonnaportaal.ee/>